Zing Mp3Trải nghiệm tốt hơn trên app Zing MP3
Menu SlidingLogoAppSearch
Sorry, this content is not available in your country

Let's see, body oil - check Incense - check Environmental records - double check! I'ma get some serious drawers 2night, think I ain't? Let's see, if I tell Gilbert and 'Rome 2 meet me 11 then I creep at 10 That'll give me an hour of free reign Mo' drawers (Mo' drawers) 9:30 - gettin' dressed I had a couple sips of wine Boo! - I swear 2 God My suit was hangin' fine Everybody at the club freaked When I stepped from the limousine They said - "Ooh, it's good 2 see ya" I said - "Oh, it's good 2 be seen U know what I mean?" Tell U what's good It's a good thing we live close cuz I almost suffocated in that car Next time I won't wear so much Paco Rabinni or whatever that stuff... I wonder if they got potato chips up in this... Man, this ain't like them house parties we used 2 go 2 That's alright, I'm clean 2night, hey, I'm a movie star I see myself on a silver screen, huh 2night, it don't matter who U are I'm the only star on the scene U know what I mean? Man, I hate makin' movies But I like that money, think I don't? Hmph Check me out I just walk in, don't even find a seat Just threw my coat right on the floor Grab somebody 4 a quick dance Boy or girl - it don't matter no more, I'm hot! Ha, ha, ha - shit Mix was right Bold, Lord Ouch! Ha, ha Baby, do U wanna, do U wanna get off? 2night, I'm a movie star I see myself up on the silver screen 2night, it don't matter I'm the star on the scene Ouch! Mix was right On the 1 the kick drum hit the triple beat Baby, I was poppin' Did one spin, did a second, did the splits Came up, looked around, the joint was hoppin' Hoppin'! The joint was hoppin'! Somebody say "Movie Star!" So check it out, U wanna dance? Are U wearing that Paco Rabbit or whatever U call it? Oh wow, that's dog What? Speak up, I can't hear over that suit Maybe U can hear this? Am I supposed 2 be impressed? That's right, Rolls Royce Check it out, baby U wanna dance now? Maybe next song Yeah right, dance floor is not big enough, fat cow Ooh, the mix, it's about the mix Ooh baby, I like that, but the kid gonna show U a few tricks Can I play with U? Baby, let's creep, I had enough of this action Bartender, on the house Give everybody in here somethin' Man, I don't care I got money 2 spare, U're cute and your music's thumpin' Yo baby, get the check "Yo baby" my behind, I need my money Say Brother Carothers, can I get some credit? No? Much money I done spent in this nasty joint? U need 2 be slapped! Darlin', shall we leave now? Go 2 Hades, boy! So U like my crib? It's not mine, it's rented Say, how much did U have 2 drink? What's the biggest lake U've ever been in? So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin' Supposed 2 make U horny It just make me wanna go 2 the bathroom Actually this one's not bad, check it out So like, what's your name? Oh wow, that's dog!

Bài hát của Prince

Our Destiny / Roadhouse Garden

Our Destiny / Roadhouse Garden

Prince

When Doves Cry

When Doves Cry

Prince

Let's Go Crazy

Let's Go Crazy

Prince

Raspberry Beret

Raspberry Beret

Prince

Why You Wanna Treat Me So Bad?

Why You Wanna Treat Me So Bad?

Prince

Gotta Stop (Messin' About)

Gotta Stop (Messin' About)

Prince

Xem thêm

BÌNH LUẬN • 0

Playlist chọn lọc

Nhà Giáo Việt Nam 20/115,656,814

Nhà Giáo Việt Nam 20/11

Various Artists

Những Ca Khúc Hay Về Tình Bạn2,276,530

Những Ca Khúc Hay Về Tình Bạn

Various Artists

Buýt Đến Trường102,999

Buýt Đến Trường

Various Artists

Năng Lượng Tuần Mới1,136,654

Năng Lượng Tuần Mới

Various Artists

Những Bài Hát Việt Có Thể Hit4,248,049

Những Bài Hát Việt Có Thể Hit

Various Artists

Work Hard Play Hard286,150

Work Hard Play Hard

Various Artists