Zing Mp3Trải nghiệm tốt hơn trên app Zing MP3
Menu SlidingLogoAppSearch
Sorry, this content is not available in your country

From: http://www.musicbabylon.com Oh yeah! In France, a skinny man died of a BIG disease With a little name By chance his girlfriend came across a needle And soon she did the same At home there are 17-year-old boys And their idea of fun Is being in a gang called The Disciples High on crack and totin' a machine gun Time Times Hurricane Annie ripped the ceiling of a church And killed everyone inside U turn on the telly and every other story Is tellin' U somebody died A sister killed her baby cuz she couldn't afford 2 feed it And yet we're sending people 2 the moon In September, my cousin tried reefer 4 the very first time Now he's doing horse - it's June Times Times It's silly, no? When a rocket ship explodes and everybody still wants 2 fly But some say a man ain't happy unless a man truly dies Oh why? Time Time Baby make a speech, Star Wars fly Neighbors just shine it on But if a night falls and a bomb falls Will anybody see The Dawn? Time Times Is it silly, no? When a rocket blows and.. and everybody still wants 2 fly Some say a man ain't happy truly until a man truly dies Oh why, oh why? Sign "O" the times Time Time Sign "O" the times mess with your mind Hurry before it's 2 late Let's fall in love, get married, have a baby We'll call him Nate If it's a boy Time Times Times Time From: http://www.musicbabylon.com

Bài hát của Prince

Our Destiny / Roadhouse Garden

Our Destiny / Roadhouse Garden

Prince

When Doves Cry

When Doves Cry

Prince

Let's Go Crazy

Let's Go Crazy

Prince

Raspberry Beret

Raspberry Beret

Prince

Why You Wanna Treat Me So Bad?

Why You Wanna Treat Me So Bad?

Prince

Gotta Stop (Messin' About)

Gotta Stop (Messin' About)

Prince

Xem thêm

BÌNH LUẬN • 0

Playlist chọn lọc

Happy Tuesday132,339

Happy Tuesday

Various Artists

Đầu Tuần Nghe Gì ?1,360,430

Đầu Tuần Nghe Gì ?

Various Artists

Nhạc Latin Hay Nhất 2017141,154

Nhạc Latin Hay Nhất 2017

Various Artists

Cà Phê Cùng Công Việc570,056

Cà Phê Cùng Công Việc

Various Artists

Hip Hop Central40,017

Hip Hop Central

Various Artists

Deep House Hits52,112

Deep House Hits

Various Artists