Zing Mp3Trải nghiệm tốt hơn trên app Zing MP3
Menu SlidingLogoAppSearch
Sorry, this content is not available in your country

After a month of just bein' alone he said, "I wonder what L.A.'s thinkin'" Streets he roamed in search of a poem amongst the wild and drinkin' When he sees cool dark skin in hot virgin white The search was over at least 4 2night When she co-signed and then told him she was ... Shy - Cool dark skin in hot virgin white Shy - Lips say won't but her body say might Shy - Looks like we're gonna take the long way home 2night Oh baby (Shy) After a look much louder than words she said, "I passed my initiation A friend of mine, he got killed and in retaliation I shot the boy ("Pop! Pop!"), huh, twice in the head No regrets, no sorrow - I'm goin' back 2morrow 2 make sure he's dead Cuz if I don't, they'll call me a chicken, but U can call me ... " Shy - Cool dark skin in hot virgin white Shy - Lips say won't but her body say might Shy - Looks like we're gonna take the long way home 2night Shy Shy - Lips say no but the body say might Looks like we're gonna take the long way home.. Looks like we're gonna take the long way home.. Looks like we're gonna take the long way home 2night The girl was rough, but he called her bluff And he told her not 2 know was better Fact or fiction he wondered And that's when the rain and thunder got wetter And at the top of the page he wrote ... Shy - Cool dark skin in hot virgin white Shy - Looks like we're gonna take the long way home 2night Shy - Cool dark skin in hot virgin white Shy - Lips say won't but her body say might Shy - Looks like we're gonna take the long way home 2night (Oh, say it now, yeah) (Shy, shy!) (Shy) Ooh baby, don't U wanna be alone 2night? Shy - Yeah (Oh yes) Shy (Shy) Shy - Looks like we're gonna take the long way home 2night

Bài hát tương tự

Một Ngày Mùa Đông

Một Ngày Mùa Đông

Nguyên Khang

You Reach For The

You Reach For The

J-FLA

Nói Thương Nhau Thì Đừng Làm Trái Tim Em Đau

Nói Thương Nhau Thì Đừng Làm Trái Tim Em Đau

Bích Phương

Bài hát của Prince

Our Destiny / Roadhouse Garden

Our Destiny / Roadhouse Garden

Prince

When Doves Cry

When Doves Cry

Prince

Let's Go Crazy

Let's Go Crazy

Prince

Raspberry Beret

Raspberry Beret

Prince

Why You Wanna Treat Me So Bad?

Why You Wanna Treat Me So Bad?

Prince

Gotta Stop (Messin' About)

Gotta Stop (Messin' About)

Prince

Xem thêm

BÌNH LUẬN • 0

Playlist chọn lọc

Những Bài Hit Cũ2,503,086

Những Bài Hit Cũ

Various Artists

Are & Be1,040

Are & Be

Various Artists

Rap Việt Theo Năm Tháng235,561

Rap Việt Theo Năm Tháng

Various Artists

Old School Memories19,465

Old School Memories

Various Artists

Tình Khúc Bất Hủ Thập Niên 80's1,415,499

Tình Khúc Bất Hủ Thập Niên 80's

Various Artists

K-Hits Rewind10,571

K-Hits Rewind

Various Artists