Zing Mp3Trải nghiệm tốt hơn trên app Zing MP3
Menu SlidingLogoAppSearch
Sorry, this content is not available in your country

"Pimp Juice" [Intro] One pound for the house, that's all we need baby Just one for the house.. c'mon [Chorus] Pimp juice - oooooooooh-ooooooooh-hoooooooo I think I need to let it loose (might think I need to let it loose) Let her loose, let her loooooose She only want me for my pimp juice (that's all she want me for f'real) Not my pimp juice, I'm talkin new pimp juice I think I need to cut her loose (it's time for homegirl to recognize) Yes I do, yes I doooooo-hoooo [Nelly] I'm in that, seventy-four, Coupe DeVille With the, power seats, leather, wood on my wheel One-touch sunroof BUT leave it alone Hoes see it can't believe it - "It's goin back on it's own" Oooooooooooooooh, shit, that's how we do it baby "Every day like this?" Seven dayy-ayyys .. I tell you three-sixty-five Winter spring and fall, in the summer we ride You actin like you never seen it befo' Like them country boys ain't got no dough Bitch please - GET OUT - but don't you slam that do' DUST YOUR SHOES OFF - befo' you touch that flo' Cause you wanna put your feet on my rug, don'tcha? You really wanna put your feet on my rug, don'tcha? You're in a hurry - SLOW DOWN - and I might letcha touch it You ain't from Russia, so bitch why you rushin'? [Chorus w/ minor variations] [Nelly] Now I'm - clean as a whistle (yeah) sharp as a razor (uh-huh) In anythang from Timberland to gators Now listen - I play the haters (ooh) like they should be played And uhh - I love the ladies (ooh) like they should get laid That's why I - I got my fade everybody had braids And now they - switch to fades and I'm thinkin 'bout braids Just an example of hoochieless jackin If we were hoopin, I'd be yellin "They hackin" I see you momma, in my Dolce Gabbana Gucci and Prada baby I gotta lotta The lucciana ain't a problem for poppa That's all you want then baby girl I'ma holla Cause you wanna put your feet on my rug, don'tcha? You really wanna put your feet on my rug, don'tcha? You're in a hurry - SLOW DOWN - I don't like how you actin Treat you like you're from Milwaukee, send you Green Bay Packin [Chorus w/ minor variations] (I think I just.. need to take this time and explain to 'em exactly.. what the pimp juice is) [Chorus] Uh, hear me out now Now your pimp juice is anything, attract the opposite sex It could be money, fame, or straight intellect It don't MATTER! Bitches got the pimp juice too Come to think about it - dirty, they got more than we do They got mo' - juice in they talk, got mo' juice in they walk They got mo' - juice in they pants, OOH GOD DAMN! I tell you man it's a cryin shame.. .. how people use, the juice in vein - you hear me mayne Pimp juice is color blind You find it work on all color creeds and kinds From ages 50 right down to 9 The Mayor of Nellyville and I won't resign, watch me recline Cause you wanna put your feet on my rug, don'tcha? You really wanna put your feet on my rug, don'tcha? You're in a hurry - SLOW DOWN - bitch I got all night Matter fact, stand on my left boo - I know you ain't right [Chorus w/ minor variations] [ad libs to end]

Bài hát tương tự

Nellyville

Nellyville

Nelly

Hot In Herre

Hot In Herre

Nelly

Air Force Ones (Featuring Ali, Kyjuan & Murphy Lee)

Air Force Ones (Featuring Ali, Kyjuan & Murphy Lee)

Nelly

Gettin’ It Started (Featuring Cedric the Entertainer & La La)

Gettin’ It Started (Featuring Cedric the Entertainer & La La)

Nelly

Dem Boyz (Featuring Kyjuan & Murphy Lee)

Dem Boyz (Featuring Kyjuan & Murphy Lee)

Nelly

Oh Nelly Locker (Featuring Murphy Lee)

Oh Nelly Locker (Featuring Murphy Lee)

Nelly

In The Store (Featuring Cedric the Entertainer & La La)

In The Store (Featuring Cedric the Entertainer & La La)

Nelly

On the Grind (Featuring King Jacob)

On the Grind (Featuring King Jacob)

Nelly

Dilemma (Featuring Kelly Rowland)

Dilemma (Featuring Kelly Rowland)

Nelly

The Champ

The Champ

Nelly

Bài hát của Nelly

Sounds Good To Me

Sounds Good To Me

Nelly

Millionaire (Alan Walker Remix)

Millionaire (Alan Walker Remix)

Cash Cash, Nelly

Millionaire (Jackal Remix)

Millionaire (Jackal Remix)

Cash Cash, Nelly

Millionaire (JayKode Remix)

Millionaire (JayKode Remix)

Cash Cash, Nelly

Millionaire (FTampa Remix)

Millionaire (FTampa Remix)

Cash Cash, Nelly

Millionaire (Riggi & Piros Remix)

Millionaire (Riggi & Piros Remix)

Cash Cash, Nelly

Xem thêm

BÌNH LUẬN • 0

Playlist chọn lọc

Đầu Tuần Nghe Gì ?1,360,337

Đầu Tuần Nghe Gì ?

Various Artists

EDM Now886,472

EDM Now

Various Artists

I Love Monday!755,283

I Love Monday!

Various Artists

Nhạc Latin Hay Nhất 2017141,153

Nhạc Latin Hay Nhất 2017

Various Artists

Những Bài Hát Hay Nhất Của Đông Nhi22,122,401

Những Bài Hát Hay Nhất Của Đông Nhi

Đông Nhi

Năng Lượng Tuần Mới999,996

Năng Lượng Tuần Mới

Various Artists